مشاوره رایگان22522540 -021

مشتاقــــ شنیدنــــ صدایـــ شما هستیمـــ ...

خدمات ساوا را می توانید از این قسمت انتخاب کنید. بخاطر داشته باشید که با انتخاب هر کدام از گزینه های بالا، ما تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات شما انجام خواهیم داد.

بانک قوانین

دیکشنری حقوقی

ترمینولوژی حقوقی

سردار فدوی: علت مشکلات اقتصادی امروز عدم اجرای قانون بانکداری اسلامی است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم تجلیل از استادان و مربیان سپاه که صبح امروز(سه‌شنبه) در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد، گفت: خداوند متعال قاعده‌های...

image

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم تجلیل از استادان و مربیان سپاه که صبح امروز(سه‌شنبه) در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد، گفت: خداوند متعال قاعده‌های قرآنی را معرفی کرده و از آن دستاوردهای انقلاب اسلامی به دست می‌آید.   

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی مستکبرین عالم را به زانو درآورده است، تاکید کرد: توان بندگان خدا از تکالیفی که بر عهده آن ها مشخص شده بیشتر است. اولین وظیفه ما این است که تکلیف مان را بدانیم و عزم خود را جزم کرده و حتما تکلیف خود را انجام دهیم؛ نتایج را خداوند متعال رقم می‌زند.

   

وی به جنگ اقتصادی، فرهنگی و رسانه ای دشمنان علیه کشورمان اشاره کرد و افزود: ما باید به پاسداری از انقلاب اسلامی مسلط باشیم و تکالیف مان را به درستی انجام دهیم؛ همه باور داشته باشیم و با همه توان در میدان حضور داشته باشیم.

منتشر شده در 12 اردیبهشت 1402
دسته‌ها: اخبار
برچسب‌ها: اخبار

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیقتر راجع به این موضوع
مشاوران حقوقی آنلاین و رایگان ساوا شبانه روز در کنار شما هستند

مشاوره حقوقی آنلاین درخواست وکیل رایگان
Generic placeholder image
پرسش:

Generic placeholder image
پاسخ: