مشاوره رایگان22522540 -021

مشتاقــــ شنیدنــــ صدایـــ شما هستیمـــ ...

خدمات ساوا را می توانید از این قسمت انتخاب کنید. بخاطر داشته باشید که با انتخاب هر کدام از گزینه های بالا، ما تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات شما انجام خواهیم داد.

بانک قوانین

دیکشنری حقوقی

ترمینولوژی حقوقی

یارانه این افراد 100 تومان کم میشود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از گسترش نیوز، جدیدترین واریزی یارانه کمک معیشتی در مرحله ۱۴۷ طبق دهک‌بندی‌ها به حساب سرپرستان خانوار در ۲۰ اردیبهشت واریز شد...

image

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از گسترش نیوز، جدیدترین واریزی یارانه کمک معیشتی در مرحله ۱۴۷ طبق دهک‌بندی‌ها به حساب سرپرستان خانوار در ۲۰ اردیبهشت واریز شد. طبق روال واریزی یارانه‌ها مبلغ واریزی برای دهک‌ها اول تا سوم، نفری ۴۰۰ هزار تومان و برای دهک‌های چهارم تا نهم نفری ۳۰۰ هزار تومان است. البته این رقم در صورتی خواهد بود که افراد از کالابرگ الکترونیکی خود استفاده نکرده باشند و در غیر این صورت به میزان استفاده از کالابرگ از یارانه کسر شده و مابقی آن به حساب سرپرست خانواده واریز شده است.

در مورد بعدی گفته شده است که اگر سرپرست خانوار وام قرض الحسنه ۱ میلیون تومانی دریافت کرده باشد، اقساط این وام از یارانه‌ها کسر شده و باقی مانده آن به حساب سرپرستان واریز شده است. لازم به ذکر است که قسط این وام ۲ ماه پیش به پایان رسیده است. همچنین افرادی که تسهیلات اعزام به عتبات عالیات (اربعین) داشته‌اند، اقساط آن از حساب یارانه سرپرستان خانوار کسر شده است.

منتشر شده در 24 اردیبهشت 1402
دسته‌ها: اخبار
برچسب‌ها: اخبار

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیقتر راجع به این موضوع
مشاوران حقوقی آنلاین و رایگان ساوا شبانه روز در کنار شما هستند

مشاوره حقوقی آنلاین درخواست وکیل رایگان
Generic placeholder image
پرسش:

Generic placeholder image
پاسخ: